středa 3. února 2016






V ND je tolik krásných věcí.
Někdy prostě nelze odolat.

Proto se nám doma objevily hliníkové a skleněné ozdoby a nová váza.
 Určitě jí budou slušet jarní květiny.

Taky vás ty krásné věci v ND nebo v BR oslovují a lákají?

14 komentářů:

  1. Evi, ani mi nemluv. Mám trvalé seznamy přání. Je tam tolik lákadel.
    Občas podlehnu, ale krotím se :-) Už ty věci nemám kam dávat.
    Tvůj nákup je super! Pa, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě:-))) manžel se na mě zlobí, že shromažďuji věci. Před 5-ti lety jsem důkladně vyklidila byt a už je zase plný.
      Mám seznamy přání na ledaco, třeba na knihy :)))

      Vymazat
  2. Evi, parádní kousky, dobře si nakoupila... A věci v domě - kdybych třeba vázy nebo svícny dala do řady, kdo ví, jak dlouhá by byla...:o) Občas se prostě nedá odolat!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nákup , no já se přiznám , že i já občas podlehnu ... ale opravdu jen občas :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, někdy prostě se udržet nejde :o). Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se raději nebudu nikam dívat :))))

      Vymazat
  5. Je Evo, to já znám. Sice ne ND ani BR, ale staré kousky na Aukru. Nevýhodou je, že tam jde o aukce a já někdy v cenové nabídce přestřelím a pak se divím. Ale taky se už dovedu ovládat. Ta váza, dobrá volba, už tam vidím jarní kočičky :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aukro- tak to je větší adrenalin ne? Tam já vůbec nechodím :)))

      Vymazat
  6. váza nádherná...a musím povedať, že každý deň pozerám ponuku týchto eshopov:)) a tiež potrebujem veľa vecí odtiaľ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že nic nepotřebuji , ale přece koupím :))))

      Vymazat
  7. Ja vždy nakuknem a potom sa dlho dlho presviedčam že fakt nič z toho nepotrebujem :-D:-D ...ale ty si si dobre vybrala :-) pekný deň ! D.

    OdpovědětVymazat