sobota 6. února 2016

O prázdninách čtu, chodím do kina, do bazénu, cestuji a taky čas od času něco vytvořím. Po dlouhé době jsem vzala do ruce jehlice a upletla jsem si jednoduchou šálu.

Doufám, že ji ještě letos užiji než přijde to pravé jaro.





20 komentářů:

  1. Pěkná a k jelenovi sedne. Zima asi ještě bude, naše psina zatím nelíná ;-). Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Je parádní!
    Hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké. A ten jelen je jen dekorace pro fotku nebo tam opravdu bude? Mi se ten na druhé fotce moc líbí. Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduchosť s originálnosťou, to je ono !!
    Ja mám tiež zbierku origoš brošní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já žádné nemám. Tyhle jsou z vánočních trhů.

      Vymazat
  5. Hezká šálka. A ještě hezčí jelínci. Hlavně ten první ladí. Kolegyně má podobného.
    J.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, krásná šála..a jelínci jsou krásní..já už si jich udělala 5, ale originál je originál..měj se moc krásně a užij si hezky zbytek jarňáků..já celý den ležím a kurýruju se...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně zdraví přeji .... já ho nabírám v lázních.

      Vymazat
  7. Krásný šál z krásné vlny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, moc pěkná šálka.
    Užívej prázdniny v pohodě.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, nabírám síly v lázních :)

      Vymazat
  9. Evi, je fakt parádní! Jednoduchá a velmi elegantní!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic náročnějšího bych nezvládla:-)))

      Vymazat
  10. Evi, šála a jelínci, jak je psáno, elegantní. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani:-)...už zase pletu....polštářek.

      Vymazat