sobota 13. února 2016

Domečkový svícen

Listovala jsem únorovým číslem časopisu KRÁSNÝ VENKOV a objevila jsem tam jednoduchý nápad na domečkový svícen. Využila jsem přiložené šablony a vybrala  jsem si obrázek s hradem ČESKÝ ŠTERNBERK.





16 komentářů:

  1. Evo, krásné. Vůbec bych nepoznala, že je to domácí výroba. Krásný víkend, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy stačí jen malý nápad viď ?

      Vymazat
  2. Evi, moc hezký a jednoduchý nápad..Měj se krásně a díky za přání na prázdniny♥ Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Přeji hezký víkend.
      U nás je masopust. Eva

      Vymazat
  4. Moc pěkné Evi, pro svícínky mám slabost :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý nápad ... krásna realizácia :-) pekný sobotný večer Evi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, díky ... Hezký vikend i u vás. Eva

      Vymazat
  6. Jsi žena činu! Taky jsem si je prohlížela, ale zůstalo jen u toho... Hezký víkend, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem neměla co na práci :)))

      Vymazat
  7. Tedy Evi to je nápad :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím .... Jsem ráda , že jsi zpátky. Eva

      Vymazat
  8. Naozaj v jednoduchosti je krasa a Este je to aj efektne.

    OdpovědětVymazat