čtvrtek 4. února 2016

Chodím pozdě domů a jsem odkázaná na rychlé večeře. 
Často to odnáší dobrý sýr s červeným vínkem.
A krabičky od sýrů doma přibývaly.....

Zkusila jsem je využít na jednoduchou dekoraci.









22 komentářů:

  1. Evo, super nápad, vypadá to dobře! Ivana.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. ..... milé zpestření ... dá se rychle obměnit.

      Vymazat
  3. ...ako sa hovorí " za málo peňazí veľa muziky " ...super nápad Evi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pŕesně tak ..., moje ŕeč :-)))

      Vymazat
  4. Evka to si vystrihovala kvietky z bieleho papiera ? Každý kvietok je iný, nič jednoduché, vrstvenie, 3D kvietky. vyzerá to hotové jednoducho, ale zase až tak jednoduché podľa mňa to nie je. Kde je návod? Ja som zvyknutá na návody :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Optický klam :-))) ... Jsou to vystřižená kolečka z reklamního letáku.
      Takže jednoduchý návod.....,:-)

      Vymazat
    2. Vazne, tie kvety si nerobila ty ? videla som uz obraz kde prilepili umele kvety na platno a cele sprejom nafarbili. Takze kolecka z letaku? Bola som oklamaná :-)

      Vymazat
    3. Hihi.... netřeba návodu:)))

      Vymazat
  5. Evi,tak ten optický klam je dokonalý, taky jsem myslela,že jsou kytičky jednotlivě vystříhané, je to super nápad, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kytičky bych fakt nezvlàdla :)))

      Vymazat
  6. No, Evi, to je tedy paráda! Super nápad! taky mám pár takových krabiček :o)
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá,co z nich vytvoříš :))

      Vymazat
  7. I já jsem se nechala ošálit :))) vypadá to moc dobře a namalované lampionky také :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tie krabičky si to pýtali :-)
    A ND je moja srdcovka v povianočnej akcii som si nakúpila ,,rodinné striebro,, :-)
    Váza a diamant, skvost !

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Nejlepší věci jsou ty jednoduché :)

      Vymazat
  10. Śliczne dekoracje.
    Pozdrawiam Kamila

    OdpovědětVymazat