neděle 21. února 2016

HOLIDAY WORLD

Sobota na "cestovním" veletrhu.

Pobírala jsem informace, materiály, sbírala zkušenosti, ochutnávala  např. SAMBOUSEK (taštičky plněné jehněčím a piniovými semínky nebo sýrem a mátou), BAKLAVU ...vše od KLUBU CESTOVATELŮ. Více informací  najdete TADY.

Prohlížela jsem si  fotografické výstavy, poslouchala besedy, shlédla doprovodný program.....a taky pozorovala "nenasytné" mezi námi......kteří jezdí po veletrhu s kufrem a za propisku, tašku, tužku či ochutnávku čehokoli by dali cokoli.....SMUTNÉ:-(    ......kolik pak z nich asi vycestuje? Copak si asi o nás prodejci a vystavovatelé myslí?

No.....zpátky k cestování.
Letní dovolená se blíží. Hledám, porovnávám, čtu recenze. Vy už máte jasno kam? Kupujete "first" nebo dáváte přednost "lastu" ? Jaké jsou vaše letošní cestovatelské plány? Můžete něco doporučit? Kde vám bylo fajn?

VELETRH SE KONÁ I DNES - DO 17 HODIN.
POKUD JE CESTOVÁNÍ I PRO VÁS VELKÝM KONÍČKEM, ZAJDĚTE !











6 komentářů:

  1. Ahoj Evi, já mám jasno jako vždy, až mě to někdy štve, že nejedu jinam, ale na druhou stranu je to sázka na krásnou jistotu na místo, které mám moc ráda. Tentokrát 6 týdnů, ale i s vnučkami:o...teď nevím, zda tam dát ) nebo ( ☺Měj se moc hezky. Vybrala jsi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty to máš jistý:-))
      My letos Portugalsko.....ale znáš mě:)...ještě něco, ale co?Pár tipů mám,ale.... hezký týden.Už pracovní,viď?

      Vymazat
  2. Ja som tak zmagorena spravami a emigranti a atentáty, ze asi tento rok nikde nepojdem. Keby som niekde predsa len mohla ist, tak mozno Bulharsko. Ale to Portugalsko nie je zly napad, tam som este nebola, ale urcite tento rok doma, jedna chalupa, druha chalupa a rodina v Decine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději to nečtu ...... Bulharsko zažívá opětný návrat :-)

      Vymazat
  3. Evi, jak čtu máte už vybráno! Manžel většinou nakupuje letní dovolenou kolem Vánoc, letos je ale v osobní i pracovním životě tolik proměnných, že zatím nic... uvidíme!
    Jo, a myslela jsem si že ti "veletržní návštěvníci" pro propisky a igelitky jsou už minulostí... to jsem se tedy pěkně sekla :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veletržní návštěvníci jsou rok od roku horší :-(

      Vymazat