úterý 16. února 2016

Zimní uzlíky

Na kafíčku s kolegyňkou..... a k tomu sladká tečka.
 Zachránilo mě listové těsto. 
Moje oblíbené uzlíky jsem tentokrát naplnila hruškou a zázvorem.
Povznášející kombinace....až do nebes:-)


20 komentářů:

  1. Aaaaaaa, určitě dobrota veliká! :-)
    Krásný den, Evičko, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. No jak je to možné, že jsem uzlíky ještě neupekla :o)). Vypadají báječně.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  3. určitě veliká dobrota , hrušky se zázvorem mám ráda . dělám hruškovou marmošku se zázvorem . mňam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, uzlíky vypadají krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)) a jsou jednoduché a výborné.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Hlavně moc dobře chutnají. Kombinace je chuťově zajímavá.

      Vymazat
  6. Dobra kucharka sa vzdy vie vynajst. Vyzeraju fajne. Kombinacia zaujimava.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají skvěle!!! Asi jsou i výborné :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, tak to musí být dobrota, uzlíky budu muset vyzkoušet, díky za inspiraci, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, jsou hotové raz dva:-)

      Vymazat
  9. Hrušky se zázvorem - úžasná kombinace, to musela být dobrota!
    Evi, příště přijdu taky :o)
    Měj hezký večer, Helena

    A ano, U Koziček je penzion naproti Ptačím schodům :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se budu těšit na návštěvu:-)

      Vymazat
  10. Evi, uzlíky vypadají náramně :o), ne božsky. Jana

    OdpovědětVymazat