úterý 2. února 2016


Manžel si ze mě několikrát utahoval, že jsem sběratelka receptů.
Dlouho jsem jsi ale žádný kuchařský skvost v podobě knihy nekoupila.

Minulý týden jsem  opět podlehla  lákadlu a už mám doma BJUKITCHEN od Báry Karpíškové.

A vůbec nelituji.
Budeme jíst lehce a zdravě.

Dnes pvní pokus....POLÉVKA Z PEČENÉHO CELERU.
 Většinou si recept trochu upravím. Polévku jsem rozmixovala ještě s pečeným batátem a piniovými oříšky.






18 komentářů:

  1. Krémové polievky sú moje obĺúbené...musím sa priznať, že bataty som ešte nemala...musím konečne vyskúšať...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás jedou batáty na všechny možné způsoby :-)))
      Vyzkoušej je!!!

      Vymazat
  2. dobrý tip , já mám kuchařek docela dost , ale vařím podle nich jen občas . Měla bych se polepšit . Celerová polévka musí být dobrota , celer mám ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle kuchařka je opravdu použitelná :)))

      Vymazat
  3. U nás detto :-)
    Posledné dva týždne tekvica, batáty, mrkva, huby...zapekané, v polievke rozmixované (huby len dusené a zapekané)...a semiačka a červená čočka a ja ryža....a zase potom len ryža, lebo dlho to nemôžem jesť, škrobovina !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj jídelníček by mně naprosto vyhovoval:-)
      Dobrou chuť Álo:))))

      Vymazat
  4. Já celer miluju, přidáváš tam mléko nebo smetanu? díky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, dala jsem tam poctivou smetanu.

      Vymazat
  5. Taky jsem si ji koupila, ale zatim je ve sbirce ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si ji koupila, ale zatim je ve sbirce ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mam dakedy zachvaty zdraveho jedla, ale dlho nevydrzim. Zelerovu polievku som uz robila, len tak z hlavy a jedli sme to z opekanymi kocockami chlebika. Preco opekany zeler? Pecie sa v rure? Velmi dobre su zelerove hranolky, ale casto ich nerobim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle knihy prý zelenina pečená v troubě rozvine svoji chuť a stává se výraznější.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ten je z nějakých letních slev z ND.

      Vymazat