čtvrtek 25. února 2016

Pletený polštář

Dopleteno.
( opět můj oblíbený vzor, jen hladce a hladce...)



Rozvito.
Jarní nádech.


22 komentářů:

  1. ...pro pohodlné předjarní lenošení za vůně narcisů:-)

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja preferujem tento vzor...tiež mám jeden rozpletený, ale mám málo priadze a neviem ako urobiť zadnú časť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla málo vlny. Zadní díl je látkový.

      Vymazat
  3. Evi, hladce, hladce, ale výsledek je perfektní! Jsi šikulka.Měj se moc krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla z výsledku radost:))

      Vymazat
  4. a vypadá lépe jak ze značkového obchodu . jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kto by to povedal ze obycajny vzor, kombinacia farieb, kozena aplikacia a vyzera tak kupensky. To je pochvala u mna. Ked napisem ze ako z obchodu, tak je to dokonale.

    OdpovědětVymazat
  6. Super....moja šálka kávy...vankúš aj narcisy

    OdpovědětVymazat
  7. Evi tak ten je hooooodně povedený :o) je skvělý ..také jsem letos dva pletla :o) Měj se hezky..Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Já už mám asi dopleteno :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Super!!! Polštáře pletené mám moc ráda. Ten tvůj působí velmi luxusně,moc se ti povedl. Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, je moc krásný, velmi elegantní!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat