čtvrtek 11. února 2016

Musím se k něčemu přiznat......zatímco mně o jarních prázdninách na blog přibývaly samovolně 
příspěvky, odpočívala jsem s manželem v lázních. 

V Císařských lázních v Teplicích.

Byli jsme oba moc spokojeni..... se vším (s ubytováním, se stravou, s milým personálem, s procedurami, s termálním bazénem).... užili jsme si procházky, výstavu na zámku, jazzový koncert,  kavárny, cukrárny, romantické večeře....
Nadechla jsem se, zklidnila jsem se, načerpala jsem energii.
Škoda, že prázdniny nebyly delší:-)













12 komentářů:

  1. Dobře jste si zvolili způsob odpočívání. Teplice mám ráda, chodila jsem tam na střední školu a občas se jedu podívat. Jen si nemůžu zvyknout na ty černé hábity, které tam potkávám. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsme byli podruhé a moc se nam tam taky líbí.

      Vymazat
  2. Evi, tak to ti moc přeji..a máte pravdu, je fajn někam vyrazit..My ještě před 3 roky jezdili na jarní prázdniny( teda spíš létali) do Egypta. A bylo to úžasný..léto v zimě, klid, relax, slunce, moře..Od dob , co se to tam nějak mele jsme nebyli a chybí mi to moc. Nám začínají vlastně zítra odpoledne a pojedeme na chalupu..Bude to fajn, ale o nějakém extra odpočinku nemůže být ani řeč..jedou s námi i vnučky:o)Samozřejmě se těším, ale kdo pracuje ve školství, tak ví, že chvíle ticha jsou k nezaplacení..Měj se krásně a ať Ti dlouho vydrží lázeňský pocit..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji veselé jarňáky. Užij si to !!!!

      Vymazat
  3. Evi, když musíme být v Teplicích, spíme a jíme v Penzionu U koziček, přímo naproti Císařským lázním... Jejich práh jsem zatím nepřekročili, ale nalákala si nás, to tedy ano :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naproti ptačím schodům viď?
      Je tam krásně.

      Vymazat
  4. Krásně naplánované dny volna . Snad se někdy naučím i takto odpočívat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Evi.....je vidět, že si umíš volno krásně užít.
    My máme prázdniny příští týden.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, krásně prožité prázdniny, já se chystám na prodloužený víkend do Třeboně :o), ale až v dubnu. Měj hezký víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Tam bych se taky chtěla někdy vypravit. Už je to pár let, co jsem tam byla naposled. Eva

    OdpovědětVymazat