sobota 27. února 2016

Když vaří manžel.........
je to většinou rychlé, zdravé a moc dobré.

Tentokrát lehká večeře s vínkem.

Cherry rajčátka lehce osmažená na olivovém oleji, posypaná  čerstvým rozmarýnem a v troubě zapečená s mozzarellou.
Zelený salát s olivami zakapaný balsamico octem.
Chléb typický pro Sardinii CASA CARASAU  pokapaný olivovým olejem.




8 komentářů:

  1. Evi, úžasný! Můj manžel umí jen vynikající guláš, jinak neexperimentuje a já bych ho tak moc ráda pustila do kuchyně a vůbec bych se mu do ničeho nepletla a on místo toho raději kouká na fotbal nebo na hokej..ach jo:o)..Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho tam pouštím moc ráda .......ale moc se mi to nedaří :))

      Vymazat
  2. Evi, je to radost, muž v kuchyni, jsem ráda když takový okamžik nastane :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to vypadá opravdu hodně dobře!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za tip, mám ráda lehké večeře a tak určitě vyzkouším. Můj muž umí vařit, mnohokrát mne v kuchyni zastal při nemoci apod. Avšak postupem let si uvědomuji, že se točí kolem vaření méně a méně :o). Hm, má chyba, protože já to udělám rychleji a tak mu ani neřeknu, aby uvařil. Musím se nad tím zamyslet !!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj manžel taky vaří z nouze:-)))

      Vymazat