sobota 20. února 2016

Tour po teplických cukrárnách 2

Další naše objevená lázeňská cukrárna je 
CUKRÁRNA CUKRKANDL

Krásné prostředí, vstřícná obsluha. 
K mání jsou zde klasické české zákusky a vlastní mascarpone (mňam)....a propagují zde český cibulák.











16 komentářů:

  1. Evička, tak ty máš sladký život...dezertíky vypadajú super....maj krásny sladký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A podle toho tak vypadám hihi :)))

      Vymazat
  2. Opět to vypadá božsky! Krásnou sobotu! :o) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě Inko, já jsem dneska na Holiday World. Inspiruji se :)))

      Vymazat
  3. Páni, tam musí být krááááásně .... a jak to musí chutnat ty dobroty a kafíčko .... ach....

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, samé skvosty na vaší cestě :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak nám samy vstoupily do cesty :)))

      Vymazat
  5. Vypadá nádherně Evi.
    Do Teplic to nemáme daleko, tak se třeba někdy stavíme.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byste měli. Byli jsme příjemně překvapeni.

      Vymazat
  6. Evi, upřímně ti to posezení v kavárně závidím. Krásné fotky, chuťě se mi sbíhají. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příjemné posezení my si neodpíráme :))

      Vymazat
  7. Tá sa vydarila, juch :-)
    A moje zrkadlo!
    Pekne pôstuj, pa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrcadlo krásné , vid ?
      Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  8. Hned bych si dala, ale ještě mám půst..... hezký víkend, Eva

    OdpovědětVymazat