čtvrtek 30. října 2014

Sušené hortenzie se dají využít i na výrobu šperků.
Stačí dát  vylisované květy mezi dvě sklíčka, měděnou páskou a pájkou  je spojit a nasadit koženou šňůrku.




18 komentářů:

  1. Moc hezké, lahodí mému oku :o) i krk by si dal říct.
    Přeji krásné dny a prima tvoření.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné dny i tobě .Chtěla jsem ti okomentovat příspěvek na tvém blogu a nějak se mi nedařilo :-(

      Vymazat
  2. Neskutečná nádhera..... hortenzie je krásná kytka (a která není?)....kdybych ji měla na krku, pořád bych se chlubila...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky patří mezi mé oblíbené :-)

      Vymazat
  3. Takový šperk bych nosila je moc krásný ...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jeden z mých hodně oblíbených šperků :-)

      Vymazat
  4. Evi, nádherný šperk..moc se mi líbí..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Evi, to je krása! To ty sama?
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, to mám od jedné šikovné výtvarnice :-)

      Vymazat
  6. Evi, moc hezké šperky. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík JAni a tobě krásný Helloween :-)

      Vymazat
  7. Tohle by mě nikdy nenapadlo a vypadá to naprosto fantasticky :o) Měj se Evi moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martí a hezký vikend přeji :-)

      Vymazat
  8. Evi, vypadá to úžasně, super nápad .... Marki

    OdpovědětVymazat