středa 8. října 2014

Park BOHEMINIUM- MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


... byl založen v roce 1995
... vystavené makety velmi věrně odpovídají originálu
... jsou 25x menší
... výrobní cena se pohybuje od statisíců až do milionu korun
... každý rok se expozice rozroste o 3-5 modelů

Expozice ve volné přírodě je inspirativní procházkou po zajímavých místech ČR-hrady a zámky, technické památky jako větrné a vodní mlýny, flotila letadel, historické vláčky nebo pohyblivý model lanovky na telekomunikační věž na Ještědu.

Poznáte naše památky????









12 komentářů:

  1. Tak tady jsme byli loni a snad poznám to, kde jsem byla - Červenou Lhotu, Karlštejn, Bečov nad Teplou, kamenný most v Písku... jen toho oběšence jsem nikdy neviděla. :-) Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šibeniční vrch :-)))...díky za virtuální návštěvu. Eva

      Vymazat
    2. Evi, a kde je ten Šibeniční vrch? To vůbec neznám... Díky za odpověď a hodně pohody. :-)

      Vymazat
    3. Lado, hezký večer .....v Lužických horách.

      Vymazat
  2. Tak tato atrakce mě doposud unikala, při příštím pobytu to musíme dohnat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme ji objevili až po několikáté návštěvě M.Lázní....a je to moc pěkná expozice miniatur. Eva

      Vymazat
  3. Evi, netušila jsem, že existuje. Byli jsme před lety v Rakousku a užili jsme si to :o) nepoznala jsem jen ten Bečov, tam jsem byla jen jednou před lety na svatbě :o)
    Děkuji za info a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miniatury jsou moc pěkné a do přírodního prostředí zapadají. Nám se tady líbilo více než ve Švýcarsku . Eva

      Vymazat
  4. Páni tedy to je krása---úžasná práce :o) Měj se Evi hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsme byli mile překvapeni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, vypadá to zajímavě , děkuju za tip na hezký výlet ...........♥♥♥.................Marki

    OdpovědětVymazat