úterý 28. října 2014

Pokud řadíte mezi své oblíbence Vivaldiho, zajděte na jeho show do BAROKNÍHO REFEKTÁŘE V DOMINIKÁNSKÉM KLÁŠTEŘE SV. JILJÍ
Zažijete Vivaldiho zase trochu jinak.
Vivaldi Show je multimediální představení, ve kterém se nejslavnější Vivaldiho skladba, Čtvero ročních dob v podání skvělých českých sólistů snoubí se scénickým tancem, elektronickým ztvárněním přírodních zvuků, jako je např. zpěv ptáků a projekcí vytvořenou z fotografií, koláží a maleb od známého výtvarníka Martina Vavryse.






Cestou na představení jsem nemohla nefotit:-))
Zachytila jsem pro vás atmosféru večerní Prahy.




...a také jsem objevila tento zajímavý obchůdek, který člověka přenese do dávných časů



8 komentářů:

  1. Evičko, nádherné fotky, krásná atmosféra a určitě to musel být i krásný zážitek..užívej si volna..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko,i tobě příjemné prázdniny. Já relaxuju v termálech.

      Vymazat
  2. Evičko, děkuji za krásný typ. Dala bych si líbit jak Vivaldiho, tak tu procházku.
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Až budeš mít 3D tiskárnu, tak ti čerstvě upečený štrúdl hned pošlu. :-)) Jinak zrovna Vivaldiho Čtvero ročních období je mou ukolébavkou, když se mi nedaří usnout. Hodně pohody přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se budu muset polepšit,když mě bude honit mlsná:-)))

      Vymazat
  4. Tedy Evi ty se ale máš :o) Tak užívej si ted těch termálů a těším se na další příspěvek...Měj se moc fajn...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji MArti, "horký " příspěvek samozřejmě dodám :-)

      Vymazat