sobota 4. října 2014

V našem městě se tradičně konal salon místních " výtvarníků a umělců ".
Letos jsem se odhodlala podruhé a ukázala jsem svoje fotografie z italského ohňostroje.

Omlouvám se za kvalitu focených vystavovaných fotek. Nepodařilo se mi je vyfotit bez odlesků, světel, postav.Je to ostuda, ale nenašla jsem si čas na povedenější fotky:-)))





Poslední fotografii jsem si vypůjčila od místního fotografa.



10 komentářů:

  1. Evi, moc krásné..a už jen účast sama osobně je určitě krásným oceněním...Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Evi -- tedy koukám--paráda.A fotografie jsou skvělé ♥.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Doufejme, že ti odvaha vydrží i nadále, protože je co ukazovat!!! Opravdu jsou povedené:-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Renčo, ale poslední dobou mě tyto ambice nějak opouštějí:-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to je krása! Gratuluji!
    Těším se na další fotky!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Heli, další možná zase za rok:-)

      Vymazat
  6. Evičko, krása !!!! Super fotky ....Marki

    OdpovědětVymazat