středa 22. října 2014

Tradiční kokořínský jarmark....jsem navštívila poprvé a úplně náhodou. Cíl sobotního výletu byl úplně jiný,ale kvůli zablokování silnice neukázněnou řidičkou jsme uvízli v Kokořínském Dolu.A nakonec jsme vůbec nelitovali.





Tenhle staro-nový náramek jsem si zakoupila u Jany Procházkové, která prodává na FLERU pod  názvem

Škoda, že mé uši nesnášejí kovy, jinak by byly tyhle nádherné náušnice taky moje:





6 komentářů:

  1. Evi, situace na silnicích bez komentáře, náramek je nádherný a trochu závidím i ten jarmark, docela bych na nějaký zašla...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. I my jsme na nem lonsky rok byli! Mam moc rada vsechny tyhle vecicky, ktere jsou vetsinou vyrobene od srdce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za virtuální návštěvu .... Jsem ráda, že jsem tam byla. Viděla jsem moc krásných věcí. Eva

      Vymazat
  3. Evi tak tam by se mě moc líbilo :o) A náramek je parádní....Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, stalo to za to. Z náramku mám radost.Eva

      Vymazat