čtvrtek 16. října 2014

Žižkovská věž


...se svými 216 m je nejvyšší stavbou v Praze,ale také nejvyšší vyhlídkovou plošinou v České republice.
...je označována za druhou nejošklivější stavbu světa...s tím osobně nesouhlasím, protože mně se věž moc líbí.

Zkuste se přesvědčit na vlastní oči jako my.Čeká na vás úžasný výhled na celou Prahu (360-ti stupňový pohled na metropoli), relaxační zóna (zde se posadíte do zavěšených křesel připomínající bubliny a zaposloucháte se do zvuků typických pro Prahu-Staroměstský orloj, šum jezu na Vltavě, pražské metro,zpěv ptáků ve Stromovce, přijíždějící kočár s koňským spřežením....) a mňamky v restauraci OBLACA taky nejsou k zahození.

















8 komentářů:

  1. Evi, máš pravdu... je to paráda. Taky už jsem tam byli.
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tu věž taky moc ráda. Černého miminka se mi líbí. Nejdřív jsem si nemohla zvyknout na pohled z Hradčanského náměstí, kde vystupuje na obzoru, ale dneska jsem ráda, že tam je....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že by nám bylo divné, kdyby tam asi zase nebyla:-)))) hezký večer. Eva

      Vymazat
  3. Evi,já tam ještě nebyla a musím napsat, že by mě to lákalo..posedět si v křesle a jen tak koukat..to je můj sen..měj se krásně a opět díky za inspiraci..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, tak si ho splň.....je tam dražší vstupné, ale na Slevomatu je často voucher (my jsme to udělali taky tak:-))) a jeď si posedět a jen tak pokoukat:-))))))

      Vymazat
  4. Evi, výhled je jistě parádní, ale od návštěvy restaurace nás odradily zatím spíš negativní recenze, tak jsem ráda, že čtu i něco pozitivního...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsme tam byli ve správný čas:-).....byli jsme spokojeni.Eva

      Vymazat