úterý 14. října 2014

Lesk dýní

Máte přebytek dýní a už nevíte co s nimi?
Zkuste je přestříkat barvou ve spreji.






14 komentářů:

  1. To už dělám roky a vydrží mi krásná výzdoba celou zimu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám letos premiéru:-))) díky za virtuální návštěvu:-)

      Vymazat
  2. Dobrý nápad :) , pěkný den...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...i tobě Šárko.U nás celé ráno pěkně lilo:-(

      Vymazat
  3. Skvělý nápad :o) a k minulému příspěvku ještě---krásný pohodový domov máš ♥ Měj se Evi moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, dýně na zlato nebo bronz stříkám pravidelně už několik let - když ruším podzimní a dělám adventní výzdobu. Většinou jsou moc pěkné a je mi líto je vyhodit.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, já vyzkoušela letos měděnou a super !!!!Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Vypadají dobře a dlouho vydrží , protože vyschnou .

      Vymazat
  6. Ty dýně jsou moc pěkný...povedly se Ti..já bych hned taky nějaké brala..jenže mi žádné nevyrostly...musím se podívat v obchodě.. krásné dny, Evi..Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám taky zahrádku. .... Dýní jsem si koupila a přestříkala na měděnou a super!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, super nápad .... vypadá to úžasně .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejjednodušší věci jsou stejně nej :-))))

      Vymazat