pondělí 20. října 2014

Na měděné vlně ujíždím i já:






14 komentářů:

  1. Ten venec je ale krasny ! Opet se potvrdilo, ze v jednoduchosti je krasa:) Hezky den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak,právě proto se mi jednoduché věci líbí :-)

      Vymazat
  2. Nádhera Evi! Elegantní, vkusné, prostě krása!
    Hezký den, Helena

    PS: zkus stříknout kaštany, vypadají skvěle :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Heli.....tady je už po kaštanech,ale nápad je to skvělý :-)

      Vymazat
  3. U Vás už je svátečně naladěno , moc hezké ... Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný, věnec mě svou jednoduchostí a nápadem nadchnul.
    Dýně je moc zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno děkuji,.... jsem zvědavá, jak dýně dlouho vydrží.

      Vymazat
  5. Evi, to vypadá moc krásně! Dýně vydrží docela dlouho, možná do Vánoc a pak nastříkáš nějakou jinou dekoraci :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Evi to je krásný nápad vypadá to moc hezky a souhlasím že ten věneček je jednoduchý a naprosto překrásný :o) Měj se hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky MArti, hezký večer přeji :-)

      Vymazat
  7. Evi, já dnes taky sprejovala měděnou barvou:-) Máš to moc krásné! Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v hlavě ještě několik nápadů, ale všeho moc škodí :-))

      Vymazat