neděle 26. října 2014

hrad Kokořín

Hrad Kokořín nás překvapil.

Vypíná se v pískovcových skalách Kokořínského dolu nad údolím říčky Pšovky. V roce 2006 byl vrácen rodu Špačků a ti se o něj opravdu vzorně starají.









Ještě jeden tip na výlet: SKALNÍ OBYDLÍ, které se nachází kousek od Kokořína.



10 komentářů:

  1. Evi, na Kokoříně jsem byla jako malá holka, někdy se tam musím vrátit..jak stárnu, tak prahnu po věcech starších než jsem já:o))), po památkách...přeji krásné volno.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tam jezdili jako děti na školní výlety :-))) témeř pravidelně .Eva

      Vymazat
  2. Evi tam jsem ještě nebyla.... díky aspon za krásné fotečky...je tam krásně :o) Měj se moc hezky .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si tam udělej výlet :-)) je to krásný kraj.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Je nádherně zachovaný ....dýchá z něho minulost :-)

      Vymazat
  4. Evi, na Kokoříně jsme byli před pár lety a ten výhled je prostě úžasný! Ale ty sklaní domečky... to musíme napravit a zajet se mrknout.
    Pěkný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na skalní obydlí jsem si myslela uz asi 4 roky a zajeli jsme až teď :)

      Vymazat
  5. Tam jsem nebyla ani nepamatuju a to moje mamka z těchto končin pochází:) Příště můžete zkusit skalní bludiště to je kousek od Mšena nebo Pokličky, ale tam je dost vejšlap...a jak je ves Kokořín, tak odtamtud se dalo dostat do hradní zahrady a tam byly zase jeskyně, ale nevím, jestli je to ještě otevřený, oni tam rádi skákali sebevrazi do propasti....Jinak ještě vím o skalním mlýně Štampach, tam je to taky hezký :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poklličky, Ráj , bludiště znám jako svoje boty..... Ale o mlýně jsem ještě neslyšela .diky za tip na další cestování .Eva

      Vymazat