neděle 19. října 2014

Zklamání

Po loňském úspěchu SIGNALU (festivalu světel) jsme se včera rozhodli , že půjdeme i na ročník letošní.
Že nebudeme mít kde zaparkovat, nás ani moc nepřekvapilo.
První moje zastávka byla před Rudolfinem. Když jsem se dostala do vstupu skleněného tunelu,viděla jsem , jak lidi kradou skleněné krystaly..... co my jsme  to za národ ?????? Spousta háčků zůstala prázdných a tolik lidí se tam radovalo ze svého úlovku  :-(....musela jsem odejít.
Před ZÓNOU Petra Nikla se tlačilo u Taneční konzervatoře snad 500 lidí... pro omezený čas jsem odešla podruhé.
Šla jsem Kaprovou ulicí směrem na Staroměstské náměstí.... a tam jsem ani nedošla. Náměstí bylo ze všech stran téměř nedostupné. Otočila jsem se potřetí.
A to si neumíte představit, co se dělo v centru Prahy na chodnících, silnicích , přechodech....
Prostě tentokrát jsem SIGNAL nedala. Škoda.A až se budu za rok rozhodovat zda ano či ne, bude moje volba jasná.

Podařilo se vám někomu prorazit davy???? Byl někdo úspěšnější než já?






10 komentářů:

  1. Evi, ani se ti nedivím..mě tohle češství(kdo nekrade,okrádá rodinu) úplně děsí. Navíc jsou schopní to ukrást a vložit do dětských rukou, čímž toto poselství předají..Za to se prostě stydím! Tobě přeji krásný den..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě....a přesně takhle to probíhalo: hele, co pro tebe mám hurááááá :-(..je to ostuda nás všech. Hezký týden i tobě. Eva

      Vymazat
  2. No tak to je strašné.... tohle také nikdy nepochopím :o( Měj se Evi moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si říkám,ať to udělají za peníze ( vždyť ty instalace stojí peníze a ne nemalé)...a ať tam jdou ti, co o to mají zájem a co to nejdou ničit. Přeji taky hezké odpoledne.

      Vymazat
  3. Jaká škoda!!! Jsme prapodivná nátura bez slušného chování:-( Kde existují meze???!
    Snad příští příspěvek bude optimističtější:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo , bude určitě :-) jen jsem toho byla plná....hezký večer .Eva

      Vymazat
  4. My jsme se těmi davy prodrali, když už jsme vážili 100 km.... nemám ráda masové akce, ale kouzlo večerní Prahy to přebilo... a ty ověsy, kapitola sama pro sebe....k nim,k firmě, k projektu mám velmi blízko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to bylo pěkné jako vloni.Je dobře ,že jste si to užili.

      Vymazat
  5. Za nás smutek, byli jsme, neviděli jsme, u ,,tančícího domu,, bylo dlouhé čekání, nevydrželi jsme, pouze ,,Staromák,, nás nadchnul.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam jsem neměla šanci se ani dostat :-( příště asi jedině v týdnu

      Vymazat