pátek 7. srpna 2015


Rozloučení s prázdninovým putováním po Ischii.

Mám ráda tu starou Itálii s patinou :-)
Mám ráda tu italskou živočišnost, horkokrevnost, temperament, chaos a roztříštěnost.
Tam mé srdce vždycky plesá a já nevím, co mám dělat dřív...zda nasávat atmosféru, pozorovat a objevovat stále něco nového nebo fotit.



Ciao Dolce Italia
Così anche il prossimo anno














16 komentářů:

  1. Tam jsem nikdy nebyla, ale z fotek to vypadá úúžasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My se také vrátili nadšeni :-)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky :) Dovolená musela být skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla krásná , určitě plánujeme návrat. Eva

      Vymazat
  3. Fakt to musela být nádhera ... já bych tam snad jela už kvůli těm dlaždicím a kohoutkům ... pochopitelně nejen ... na obdivování je tam toho hodně a hodně ...
    Krásné dny přeju! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týdenní pobyt je opravdu málo. Eva

      Vymazat
  4. Evi, nasala jsem opravdu uzasnou atmosferu Italie..Ta posledni fotka me nadchla..ale ony vsechny jsou nadherne..krasne dny Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Ta posledni je z Aragonského hradu .... stýská se nám :-(..... Inko, jsem na horách a mám tu jen iPad a z něho mi nejdou k tobě psát komentáře.
    Hezké posledni dny v Americe. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, ta stropní freska je úžasná, přála bych si ji vidět. Vlastně bych si přála vidět celý ostrov, moc pěkně jsi zachytila na fotkách některá zákoutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji starou Itálii :-) a tady bylo co k viděni právě z té staré.

      Vymazat
  7. Krásná dovolená :) máte nač vzpomínat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano ... Už vzpomínáme v Jeseníkách :-) Eva

      Vymazat
  8. Bože, Evi, jak ti rozumím... krásně si to napsala a krásně si fotila to italské krásno!
    Přeji krásný horký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, muselo tam být božsky :o)
    Měj hezké letní dny i když teplo je veliké, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Jani bylo:-) před vedrem jsme se schovali do Jeseníků , ale i tam nás teplo dostihlo.
      Hezkou neděli. Eva

      Vymazat