pátek 28. srpna 2015

Mám ráda pírka ve všech podobách



12 komentářů:

  1. Krásně zachycená fotka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :-)))
    Dnes sme dali znovu 16 km na MH....
    A úplne ticho nastalo v lese...len sojky a krkavce sa nám ozývali...s krkavcami sa dá aj rozprávať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow!!!! ...palec nahoru sportovci:-))))

      Já byla dnes ráda, že už mám po práci:)))

      Vymazat
    2. Mně by taková vůbec nevadila:-)))...hned bych povyměnila:))))
      Ale ty si užívej !!!!!!

      Vymazat
  3. Sojčí pírko mám schované už 42 let :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Památečné....já je sbírám cestou do práce:-)

      Vymazat
  4. Evi, krásná fotka..já je taky sbírám a manžel mi hubuje, že s tím určitě domů nosím i nějaký breberky:o))..no snad ne..zatím mě ještě nic neštíplo:o))..krásně začněte nový školní rok..my v pondělí nemusíme do práce, ale já mám pocit, že prostě musím:o)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se bojím,abych něco nechytla:))..ale sbírám pořád.
      I tobě krásný začátek....já ten pocit pocit nemám:)))),ale jdu hihi.) Celý týden jsem chodila okolo 18 hodiny domů, tak jsem docela ráda, že je pátek.Eva

      Vymazat
  5. Evi, moc elegantní dekorace, prostě krásné!
    Musím pochválit i nákupy - samé hezké kousky.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko:-) i tobě hezký vikend. Eva

      Vymazat