úterý 11. srpna 2015

Cestou do hor jsme se zastavili v Častolovicích a odpočinuli jsme si ve stínu  zdejšího anglického parku.

V altánu Gloriet si můžete posedět u dobré kávy a ještě si koupit zajímavou keramiku.
Mě zaujal tento šedo-bílý hrneček přesně na nedělní kávu.





Součástí parku je i nepřehlédnutelná obora se svými obyvateli.
Představuje se vám  krasavec Dybovský jelen a jeho sametové paroží.



30 komentářů:

  1. O Častoloviciach sa tu na blogoch pomaly dozvedám samé pekné fakty a info....parožiak, to je krásavec...!
    A ten hrnček, ten je krááásny !
    Zase moja milovaná holubičia...(.zvonku náš dom možno dostane drevo na fasádu s týmto odtieňom..) siahla by som po ňom aj ja ! a s tým motívom v bielom, och !
    Príjemné kafe !

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenko, Častolovice jsou rok od roku hezčí. Je to naše každoroční zastávka směrem na Jeseníky.
    Hrníček byla láska na první pohled , s koupí jsem vůbec neotálela. Holubičí šeď mám v celém bytě. Je to krásná neutrální barva, ke které se hodí všechno. Hezké horkè dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Idem pozrieť na ten interiér u teba, ak ale nenájdem, budeš musieť nafotiť :-)

      Vymazat
    2. Teď jsi mi dala brouka do hlavy... Vlastně ani nevím , zda nějaké fotky na blogu mám:))
      Tak hledej :-))) a dej vědět.

      Vymazat
    3. Álo, nedalo mi to :))). 4.11. 2013. 24.11.2013. 28.2. 2013(tam je vidět naše oranžová podlaha).

      Vymazat
    4. To miesto v kuchyni sa mi aj najviac páčilo : nerezový regál, asi IKEA :-), plus prútené boxy, zrkadlo stôl z krásneho dreva a wau, ty máš oranžovú podlahu tak teraz je ten kút špica a ešte k tomu linka sivá až antracit ?....no milá moja nafoť prosím všetko ešte z tých najkrajších uhlov celý byt .-)))
      Pretože prešla som 2O12 a 2O13 rok a bolo mi príjemne, dokonca sme siahli po niektorých interiérových prvkov rovnako ( lampa, terakota..oranžová, sivá, kov ) :-)... máme vzťah ku kovu, bytelnému drevu,prírodným materiálom ... a budem ešte pozerať post po poste !

      Vymazat
    5. Áno a v obyvke máš maľovku , buď holubičiu sivú alebo bledomodrú :-)

      Vymazat
    6. Alenko, uklidím....nafotím:-))). Nechceš mi poslat na tebe mail????Poslala bych ti foto tam. Eva

      Vymazat
    7. Je to opravdu šedá ... a máme ji i v ložnici :-) světle modrá to není :)))

      Vymazat
    8. A dřevo máme v rodině:-)))) jukni na 5. listopadu 2014

      Vymazat
    9. Dík za mail:-) pošlu.

      Vymazat
  3. Áááá, Častolovice... :). Tý keramiky v zámeckým glorietu jsem si všimla, ale tenhle pěknej hrnek tam neměli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O víkendu měli i červený :-)))

      Vymazat
  4. Evi, taky se tam chystáme, jen čekám až opadnou ty hrozný vedra... Měj se krásně! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatko, tam bylo docela příjemně. Všude si tam najdeš stín. A kvetou tam nádherné hortenzie a mají obrovské květy. Tak si to tam užijte. Eva

      Vymazat
  5. Evi, krasa....ten hrnek i ty parohy :o]..krasne dny k preziti..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelen byl úžasný sameťáček. Já už byla dneska v práci. Eva

      Vymazat
  6. nádhera , hrnek i jelen s parožím :))) , Častolovice neznám , snad se tam někdy taky podíváme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji. Měj se hezky. Eva

      Vymazat
  7. Paroží mě upoutalo. Pro hrnky mám slabost, ale teď je stopka. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parohy byly jak ze sametu:))
      Já měla "stopku" už hodně dlouho:))

      Vymazat
  8. Evi, jsem ráda, že i tobě se v Častolovicích líbilo, je to moje velmi oblíbené, přímo milované místo...
    A hrnek je super.
    Přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Místo s krásnou atmosférou :-))) Eva

      Vymazat
  9. super hrnek...jelen budí respekt..paroží neparoží..měj se pa ila

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, už jsem k tobě dlouho nenakukovala .... a vidím, že si prázdniny báječně užíváš ..... přeji ti krásný i ten zbytek léta ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem si říkala, kde se asi touláš :-)
      Hezký zbytek prázdnin. Eva

      Vymazat
  11. Evi, nádhera!Další nádherné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat