neděle 9. srpna 2015

Mimodovolenkové radosti :-)


Výstava Leonardo Da Vinci. Výstavu doporučuji i pro děti. Je moc pěkná a myslím, že lze stále koupit  zlevněné vstupenky na Slevomatu. Určitě si zajděte na dokument BBC a kupte si nádherný katalog, který je v češtině.
Více inormací o výstavě najdete ZDE


Slevový nákup balerínek...za dvě stovky v Tescu




Sladké překvapení od manžela



14 komentářů:

  1. Tak ma napadá, že ty máš kde tie topánky drať ...na cestách :-)
    PS :baleríny pekné, moja milovaná holubičia sivá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo...mám stále toulavé boty.-))))

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Už neumím ani odpovídat...to z toho vedra:-)))

      Vymazat
  2. Evi...děkuji za tipy.
    Martina ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se u tebe inspirovala na čajíky.-))

      Vymazat
  3. Překvapení od manžela jistě potěší..a balerínky jsou nádherné..jen na naši velikost nožky už ne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží:-)) Hezký týden.Eva

      Vymazat
  4. Balerínky jsou krásné ... moc .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně aby byly i trvanlivé:))))

      Vymazat
  5. Evi, když jsme byli poprvé ve Florencici, byl jsem v Da Vinci muzeu. Interaktivní, úžasné, podle jeho plánu postavený vrtulník, lanovka a pod. Dokonalý zážitek...
    Balerínky jsou moc hezké a Paul, ač rozmrazuje, jako skoro všichni, je to moooc dobré :o)
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak taková je i výstava v Praze.
      P. S. Paul mi přijde hlavně hodně předražený :-(
      Pěkné odpoledne i tobě. Eva

      Vymazat
  6. Ahoj Evi, balerínky jsou super, budou se hodit skoro ke všemu... Na výstavě jsem byla asi před pěti lety až v Brně, a byla úžasná. Pak jsem si dokonce zakoupila obrovskou knihu o Leonardovi... A od Paula bych si dala makronku, jedna maličká by mi stačila.... Od středy můžeš vyhlížet pošťačku, pa, e

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak makronku bych si taky dala ke kafíčku:-)
      Od zítřka vyhlížím :-))) předem moc děkuji. E.

      Vymazat