středa 26. srpna 2015

- v dešti jsem si běžela pro balíček
 - balený s láskou
- plný krásných věcí z ND
-rozbalená RADOST byla opravdu velká







12 komentářů:

  1. Evi, to jsou krásné kousky. A podle toho jak sleduji tvůj blog, tipuji, že to jsou tvé oblíbené odstíny. Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. :-)))
    Práve som sa prihlásila k BG o tie fotky stoličiek a pridala som vankúš kvapky....

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa zacali medeny svietnik. Papierove vrecko som uz videla v nejakom online shope - na co ho pouzijete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmýšlím.... asi v kuchyni :-)

      Vymazat
  4. V ND mají moc hezké věci..... Já už taky pokukuji po lampičkách a voňavých svíčkách, protože to k podzimu prostě patří :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen kvůli tomu mám podzim ráda:)))

      Vymazat
  5. Také balíky z ND ma asi vedia najviac potešiť...medený svietnik je krásny...a pytel mám a fakt sa tam veľa zmestí:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky :-)...diky za komentář. Eva

      Vymazat