pondělí 17. srpna 2015

Branná je obec s širokou nabídkou aktivit. 
Je hodnocena jako jedna z nejlepších podhorských středisek turistiky i zimních sportů v celé oblasti Jeseníků.
Každé léto ji navštěvujeme. 
Letos jsme se byli podívat na stálou expozici lesnictví, myslivosti a tesařství v Jeseníkách.
Hned u vstupu mě zaujal poražený smrk, který byl vysazen před 139-ti lety.
Dřevěné cedulky vás nasměrují do dávné historie.











Ještě je jeden důvod proč do Branné. 
Na náměstí je cukrárna, kde se prodává regionální potravina STAROMĚSTSKÁ MÁSLOVÁ  TRUBIČKA
 a tu si nikdy nesmíme nechat ujít:-)


8 komentářů:

  1. Tie letopočty a letokruhy sú super !
    Dnes mi začala zase ,,dovolenka,, Milo jachal so svojimi ,,tútorkami,, a deťmi jemu podobnými do Karpát , na pár dní, ale on už v svojej ,,réžii,,.
    Preberám sa z latentného štádia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se probereš hodně rychle. .... Budeš něco tvořit ?
      Relaxuj a užívej si domácí pohody. Eva

      Vymazat
  2. Evi, teď tady mám kávu, ta trubička by se tedy fakt hodila...
    Posílám pozdravy,Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,po prvním dni v práci by se hodila i mně :-)))

      Vymazat
  3. Evi, zdravím už z domova..Ten smrk je úžasný..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Inko, vítám tě zase doma. Já už byla dneska v práci a máme tam pořád stavbu :(

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, já jsem na sladké :o)
    Hezké dny měj :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky , ale neměla bych :-))))

      Vymazat