pátek 21. srpna 2015




O těchto gumičkách do vlasů jsem četla na dovolené.  
Koupila  jsem je v Dm drogerii a vřele je doporučuji.
Reklama tentokrát neklame ....vlasy se necuchají a nelámou se.

18 komentářů:

  1. a STOKLASA má i duhové :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je pro mě prima typ. Myslíš, že jsou běžně v DM nebo jsi narazila na nějakou sezónní nabídku? Jsou podle tebe i na dlouhé vlasy? děkuji IVana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsou běžně k mání. Mám ještě černou....viděla jsem je nosit i na dlouhých vlasech. Eva

      Vymazat
  3. Ja že máš mačičku :-))
    Ďakujem, asi si pochopila, že nielen M. ideme vyňať z .....:-))))
    Som tým, aj zmenami doma , úplne plná ....naplnená, odtiaľ ten príliv energie( a preto aj viac bojov, úkladov...) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jasně že pochopila :-))))))
      Kočičku mám jen na polštářku. Vyfotila jsem cizí na silvestrovské procházce a nechala si udělat polštářek.papa a myslím na tebe

      Vymazat
    2. Jééj, to je fakt, vankúšik :-)
      Ja veľmi rozmýšľam nad vankúšom od Barborky Grunwaldovej, fotografky, má veľmi pekné so svojimi fotkami, tak tri motívy ma berú :-)
      Ďakujem :-))))

      Vymazat
    3. Vyfoť si svoji fotku a nech si polštářek udělat svůj:-)

      Vymazat
  4. Evi, teď bych ještě potřebovala, aby mi víc narostly vlasy a hurá pro gumičku. Moje dlouhovlasé holky, dcera a Anička si takové koupily v Americe a jsou nadšené..Měj se moc krásně a díky za tip..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, už mi nejdou k tobě komentáře vůbec nikde :-(((( i velký počítač nefunguje.
      Já poslední dobou bez gumičky ani ránu :))))

      Vymazat
  5. Teď jsem ji na dovolené "čórla" mámě a asi ji nevrátim Jsou vážně super :-) hezký den, Evi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... to věřím ... I mně se osvědčily :)

      Vymazat
  6. Ja som si takú kúpila v kaderníckom salóne, tiež som spokojná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dlouhé době opět něco , co vyhovuje.

      Vymazat
  7. Evi i já se po nich dávno dívala , ale .... Já mám strašně hustý a těžký vlasy a tahle gumička by mi culík , který nosím denně neudržela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko a vyzkoušela jsi ji? Mám taky hodně vlasů a drží.

      Vymazat
  8. Evi, díky za typ, to musím mít :o)
    Mimochodem - moc děkuji za obálku, která dnes přišla! Velmi krásné překvápko si mi nachystala! Moc děkuji, pochlubím se i veřejně :o)
    Jsi zlatá, hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, bez gumičky žádný culík:-)))
      Prosím tě, taková maličkost:)
      Hezký víkend.

      Vymazat