sobota 22. srpna 2015

Lehký jako pírko.... takový je můj nový polštářkový objev 





20 komentářů:

  1. Krásný, moc pěkný objev :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť jsem z něho měla velkou radost:-)

      Vymazat
  2. Evi, ten je! Zrovna předevčírem jsem váhala v Semilech u Matějovského nad peřickovym povlečení. Asi se pro něj vypravíme. Moc děkuji za obálku, bylo to milé překvapení. Fotky jsou krásné, musím jim najít rámečky a ozdubka bude na zaclone, úplně to vidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálka je za odměnu :-)))
      Myslim, že i v Tchibu ho mají. Hezký vikend. Eva

      Vymazat
  3. Nádhera a ladí s tebou, s tvojim svetlom :-)
    ND ?

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, je krásný, pírka to je moje..dokonce jsem si 3 přivezla z Ameriky :o)..jen nevím, zda jsou indiánská :o)))..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... i moje:-) Každé sbírám....zrovna dneska cestou domů z práce.I ty se měj. Eva

      Vymazat
  5. Je překrásný!Líbí se mi pírka.Hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky:-) Též krásný víkend. Eva

      Vymazat
  6. Evičko, moc se mi líbí...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě Heli hezký pracovní týden. Eva

      Vymazat
  7. Evi ten je nádherný asi bych také neodolala :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný peříčkový polštář - to se bude usínat :-)) Iva

    OdpovědětVymazat