středa 5. srpna 2015

Ischia si zachovává svůj starý ostrovní ráz.
Zaujaly mě umělecké dlaždice, které jsou všude....na obchodech, na domech, v parcích, na lavičkách, na chodnících.....a taky se mi líbily umělecky vykované kohoutky.

















22 komentářů:

  1. Potom prezradíš čo prenesieš do svojho interiéru ? , aké inšpirácie k tvojej modrej ?...tie mozaiky sa mi páčia....a mosadz na kohútikoch ?..kov, to je moje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mozaika byla všude a byla úžasná :-)
      Vodní kohoutky též. Nekoupila jsem si Alenko vůbec nic :)))) ale podlehla jsem modré termální kosmetice. Eva

      Vymazat
    2. Tak predsa niečo modré :-) do interéru :-))))

      Vymazat
    3. To vlastně ano :-)))

      Vymazat
    4. Dnes som vzala staršiu k svojej kozmetičke, lebo jej mala dovolenku..., bolo voňavo a fajn...užila som si to a spomenula som si na teba, že som si dala záväzok prežiť aj malé okamžiky romanticky, tak ako sa len dá ...:-)

      Vymazat
    5. A děláš Alenko moc dobře :-))))

      Vymazat
  2. Mozaika je úžasná... a ty kohoutky ... takové nádherné věci co zpříjemní život ... krásně moc krásně se na to kouká ........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za virtuální návštěvu.
      Krásná mozaika byla naprosto všude na celèm ostrově. Eva

      Vymazat
  3. Miluji takové detaily... Nádhera!
    Evi, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já taky. Nevěděla jsem, co dřív fotit :)))

      Vymazat
  4. Evi, krasne to umis zachytit, uplne bych cestovala s vami. Uzivejte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko , máš taky toulavé boty jako my ??? :)))

      Vymazat
  5. Evi, krasne to umis zachytit, uplne bych cestovala s vami. Uzivejte!

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, nádherné fotky, musí to být opravdu kouzelné místo. Ohromilo tě natolik, že by ses tam vrátila znovu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě:-) návrat je už naplánován. Eva

      Vymazat