pondělí 24. srpna 2015

Nová lampička na blížící se dlouhé podzimní večery.




18 komentářů:

  1. Evi, já - milovnice čistého skla a čistých tvarů se jen kochám!
    Přeji poklidné pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se líbila ta čistota :))))
      Hezké dny i u vás.

      Vymazat
  2. K tvojej peknej lampičke jukni na ďaľšiu peknú lampičku u Danky na
    http://naslasomsvojdomov.blogspot.sk/
    útulný a pekný domov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ako u teba :-))))
      U nás už vypukol pekný chaos , budem múdra a ešte si utrhnem nejaké romantické chvíľky začínajúcej, krásnej, jesene v lese !
      Ešte aj Naďu juknúť na Devíne...a kafé chvíľky v backyarde :-)
      Zváram len s hnedým cukrom a škoricou popadané jabĺčka, je to romantické a nostalgické, mám to rada !

      Vymazat
    2. Moc pěkná a díky za tip na hezký blog.

      Vymazat
    3. U nás doma klid, ale v práci pěkné rušno :-(
      Taky si ukrajuji pár chvilek pro sebe... kafíčko, jóga ,čtení.

      Vymazat
  3. Přesně, sklo a čistý tvary - absolutní nadčasovost. Krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto jsem ji Luci koupila.

      Vymazat
  4. Jé, mám skoro stejnou, koukám, že máme hodně podobný vkus :-) a ty podzimní večery se moooc těším! hezký, ještě letní, večer přeji! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak podzim jen kvůli svičkám, jinak ho vůbec nemusím.
      Hezký večer s nějakou dobrou mlskou i u vás :-)))Eva

      Vymazat
  5. Kombinacia sklo a striebro, no hodila by sa k mojim striebornym doplnkom. Ked vidim strieborne doplnky, tak mi oci zablikaju........

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná.... moc...dny se krátí ...světlo svíček potěší. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svíčky a podzim prostě k sobě patří :)

      Vymazat