čtvrtek 13. srpna 2015

Před vedrem jsme se chtěli ukrýt do Jeseníků...bohužel horko nás dostihlo i tady.
Ale i tak tu bylo příjemně. Jeseníky  s podhůřím jsou horským rájem s mnoha přírodními, historickými i technickými poklady. 
A protože sem jezdíme pravidelně každé prázdniny, snažíme se objevovat stále něco nového.
Letos jsme třeba navštívili Králíky a vystoupali jsme na Horu Matky Boží . Prohlédli si klášter a rozhlednu Val.
A taky jsme byli mezi prvními návštěvníky termálního parku v Losinách-více informací najdeteTADY






Bohužel se nám naskytly i smutné pohledy-následky ničivé vichřice, která se prohnala okolím Starého Města pod Sněžníkem na začátku července. Zničila, co jí přišlo do cesty......pohledy to byly žalostné...stoleté stromy zde ležely jako sirky, některé byly doslova " ukroucené"....příroda nám opět ukázala svoji sílu.

Obnova bude trvat několik let.
Vzhledem ke kalamitnímu stavu je zde vyhlášen ZÁKAZ VSTUPU DO LESŮ



6 komentářů:

  1. Evi vy opravdu prolezete / v dobrém / kde co . Obdivuji tu chuť se stále někde toulat :))) Fotky jsou krásné a vychřice ... slyšela jsem ve zprávách co se děje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, už jsem dotoulaná:-))) zitra jedu do Prahy a v pondělí mažu opět do práce :-(
      Eva

      Vymazat
  2. Evi, tahle žalostný pohled byl před pár lety na Tatry, nemohli jsme ani mluvit...
    Jinak V Losinách jsem nebyla už roky a termály k tomu... děkuji za typ!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatim je otevřena jen vnitřní čast:-)Eva

      Vymazat
  3. Pokaždé, když mám depku, jdu se podívat na tento příspěvek (...tedy od doby, co tu je...) Mně ty fotky dělají nějak dobře...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dělají dobře jen ty vrchní.))))

      Vymazat