sobota 18. dubna 2015

U  nás doma nesmí chybět živé květiny
....a taky něco sladkého na zub:-)





16 komentářů:

  1. Evi lílie nádherná , zrovna takovou mám na zahrádce . Připoměla jsi mi ji a uzlíček je jedno veliké sladké tajemství . ... K předchozímu příspěvku .. miluji vůně a parfémy . Jen jsem vždy tak nějak věrná . 10 let jsem měla Poison od Dioru .A už to chtělo vážně změnu :))) Teď voním po Chloé chloé . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .... ty na zahrádce, já si ji musím koupit:-))))to máš výhodu. Ale tahle byla milý a nečekaný dárek.
      Hezký vikend. Eva

      Vymazat
  2. Ty živé kytičky vypadají vždycky skvěle :) Krásně to oživí, že? Mě se o tuhle výzdobu teď stará Klárka, sem tam mi něco uštípne na zahradě a přinese, jen by mohla trhat i s delší stopkou než 5cm když už :D A něco tam třeba i nechat.. :X ;D Pěkný víkend Evi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi.... Mně se většinou o kvetinovou výzdobu stará manžel ;) hezký vikend. U nás teď prší:((

      Vymazat
  3. Evi, určitě víš, že kytky to je moje..bez nich doma ani ránu:o)). Bohužel se u nás musím postarat o tu výzdobu já:o))..a něco na zub teď na chvíli vynechávám, i když včera jsem hřešila a měla jsem kostičky vynikající švýcarské čokolády..to si asi neodepřu:o))..to byla odměna za to kilo dole:o))..krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych měla s tim sladkým přestat :)ale nějak mi chybí pevná vůle :((( hezký vikend i u vás Inko. U nás je celý den zatim tak nějak pošmourno. Eva

      Vymazat
  4. To bude příjemné posezení s kávou:-) Hezký w.e!

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak :-))) hezký vikend. U nás je bohužel venku ošklivo.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi je krásná---já momentálně nemám doma žádnou--tulipánky už mě odkvetly a nikdo mě nové zatím nepodaroval :o))
    A dobrůtka je fakt lákavá--já snad budu něco upéct :o)))
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že řezané kytky dlouho doma nevydrží. Měj se hezky a užij si vikend. Eva

      Vymazat
  7. ta sladká tečka vypadá velmi lákavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....ta už taky není :))) hezkou neděli. Eva

      Vymazat
  8. To jsou mi ale příjemné fotky :o)
    Hezký večer Evičko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Helenko , i u vás krásný nedělní večer :-))

      Vymazat
  9. Jů...to sladké vypadá velmi dobře!Krásné fotky.Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
  10. I tobě krásný večer .... Sladkost s jablkem, ořechy a tvarohem ;)

    OdpovědětVymazat