pátek 3. dubna 2015

I já jsem se letos pustila do výroby velikonočních vajíček
 z tvrdnoucí hmoty. 
Po zaschnutí jsem je namalovala lakem na nehty.

Přeji vám poklidné velikonoční přípravy na Velikou noc .-)








12 komentářů:

  1. Evi, ty jsou nadherne!!! Cim jsi delala ty otisky? Nejakou krajkou/zaclonou? Klidne bych je nechala i bez laku. Pristi rok je taky zkusim. Ukladam si je na Pinterest...s odkazem na tebe, samozrejme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Využila jsem staré spodní prádlo :))))) v reálu vypadají lépe naž na fotu.
      Hezké Velikonoce. Eva

      Vymazat
    2. Evi:-D:-D. Máš to krásný!!

      Vymazat
  2. Evi, to je velmi elegantní velikonoční dekorace!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou krásné :)) Na těch prvních dvou fotkách mi připomínají hadí vzor! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš Kami pravdu. Ani jsem si toho nevšimla.

      Vymazat
  4. Evi, jsou krásná..super nápad s tou krajkou..a s lakem..opět cituji " v jednoduchosti je krása"krásné Velikonoce Inka

    OdpovědětVymazat
  5. I vám Inko na horách krásné Velikonoce:-) mne se taky podařilo odjet. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, v jednoduchosti je krása. Ta vajíčka mi vyrazila dech. Jsou překrásná.Monča

    OdpovědětVymazat