neděle 12. dubna 2015

Pomalu se chystám na  dovolenou.
Při každé dovolené se chovám jako královna.....fotím a kochám se.
Veškerý proviant nosí v batohu můj manžel. Tentokrát jedu bez něho, takže si cateringové služby budu  muset zajišťovat sama..... a taky budu potřebovat volné ruce na focení. 
Městská turistika nechce sportovní batoh-teda JÁ ho NECHCI:-) samozřejmě.
Hledala jsem řešení, které by mně vyhovovalo. Dlouho mi nic do oka nepadlo....až jsem narazila na tašku-batoh ve svěží jarní barvě.
V letadle mi bude dělat společnost elegantní kabela, po městě budu  (díky jednoduchému překřížení) chodit jako turista s batohem na zádech:-)
Jsem ráda, že měl někdo tak dobrý nápad :))))





32 komentářů:

  1. Tak to je pekny kusok... A prakticky.. Mozes spokojne dovolenkovat ako dama...

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad a kam vyrážíte???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ikonko, na Madeiru....vloni jsme tam chodili s manželem po horách, letos jedu s mamkou a budeme obdivovat hlavní město a botanické zahrady.

      Vymazat
  3. Krásná kabelka , nebo batoh ? moc pěkně ladí s bundou . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano,ale na bundu tam bude už teplo:))))

      Vymazat
  4. Evi...je moc krásný ten tvůj "kabelkobatoh."
    Má skvělou barvu.
    Užij si s mamkou dovolenou, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, skvělá barva a výborný nápad. Já batohová taky vůbec nejsem, tak tohle je příjemný kompromis. Moc hezká barva laku. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sportovní batohy vůbec nemusím ;)

      Vymazat
  6. Kombinace elegance, nápadu a praktičnosti - super zavazadlo!
    Evi, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, vystihla jsi to přesně :-)
      Hezkou neděli. Eva

      Vymazat
  7. Evi, je úžasná ta kabela-bahoh:o)..Kdy odlétáš? Už se moc těším na tvé cestovní fotky a reportáže:o)..Krásné slunečné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, až v květnu ....přípravy obsahu zavazadla jsou v plném proudu:-)))

      Vymazat
  8. Jé tady se někdo má ... dovolená! Tak si ji Evi moc užit a taška je elegance sama! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, praktický a elegantní kousek :o) já něco podobného sháním ovšem nikoli dovolená, ale záda si přejí odlehčení :o)
    Měj se hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, o zádech bych mohla psát i já :(

      Vymazat
  10. Téda to je úžasný kabelko-batoh :) Občas by se asi hodil každé z nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolená- nedovolená už ji ( ho) nosím :-)))

      Vymazat
  11. Evi, to je moc pěkný batůžek. Měla jsem podobný, je to praktické... už se těším na zpravodajství z cest...

    OdpovědětVymazat
  12. Super volba, budeš za frajerku :-)
    Užij si to! Klárka

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní a ještě šikovný taškobatůžek. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Evičko, je nádherná !!!!! S tou budeš na dovolené za "hvězdu" ..... krásně si ji užij ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  16. Evičko, je nádherná !!!!! S tou budeš na dovolené za "hvězdu" ..... krásně si ji užij ..... Marki

    OdpovědětVymazat