středa 1. dubna 2015

Lehkost bytí

...peříčkový

Letos mě ty Velikonoce nějak chytly.....ale jen opravdu lehoučce,
jednoduše, přírodně.
Užijte se dnešní
a  p  r  í  l





26 komentářů:

  1. Ten je suprový..jemný, nádhera...

    OdpovědětVymazat
  2. Evi moc hezký věneček , ten by šel i k vánocům . Tak trošku univerzální :) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano.... s tím se počítá :-)))

      Vymazat
  3. Jak na křídlech andělů.... jen se zasnít..... moc hezké.
    Pa pa, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, věneček i vajíčka nádherná! Já si také vždycky říkám, že zkusím jarní výzdobu v přírodních barvách, ale nakonec se mi tam ty barvy dostanou :) Užij si velikonoce, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já barvám úspěšně vzdoruji :-))

      Vymazat
  5. Evi, krásný věnec, já na peříčka trpim... :-) hezký den! S.

    OdpovědětVymazat
  6. Juuu, tak to je ale krásný! Opravdu moc něžný a jemný... Barvy i textura.

    OdpovědětVymazat
  7. Och tak ten je, velka nadhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milou virtuální návštěvu na mém blogu.

      Vymazat
  8. Jůůůů Evi ten je krásný jemnounký jako obláček :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) snad z něho nebudu kýchat. Mám na peří alergii :)))

      Vymazat
  9. Tak ten ale je!! :)) Velká paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, ten bude u nás dlouho :-)))

      Vymazat
  10. Evi, věnec je nádherný. Měj se pěkně, Ivana

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda! Taky mám letos dost peří, náš Kryšpín (kocour) oškubal nějakýho ptáčka ...Pohodový apríl Evi, počasí k tomu máme! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsem zvědavá , co na to řekne moje péřová alergie:-)))

      Vymazat
  12. Jemné, elegantní, kouzelné - moc se mi líbí Evi!
    A děkuji za typ na výlet, trochu z tuky, ale třeba jednou... Mlýn se mi moc líbí!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlýn je super... Nepřeberná studnice inspirace ;))

      Vymazat
  13. Dobrý den, Evi,
    věnec je překrásný! Ani nedýchám...
    V.

    OdpovědětVymazat
  14. Já občas taky ne.... Mám na peří alergii)))))... Díky za návštěvu a mily komentář. Eva

    OdpovědětVymazat