pátek 10. dubna 2015



Můj zrak už není jako zamlada. Ale je to asi jen můj pocit-očař je totiž jiného názoru. Šla jsem na vyšetření zraku s tím, že si přinesu  domů papír na brýle....a nic. Prý je ještě nepotřebuji.
Bohužel realita je jiná-ráno a večer mi trvá  dost dlouho než zaostřím a malá písmena už prostě nepřečtu. Tak jsem začala pátrat po lupě.
Manžel objevil tenhle poklad ve slevách...který doputoval až z daleké Indie. Hned jsem věděla, že bude  lupa naše. A nejenom jako moje kamarádka na čtení, ale též jako ozdoba našeho stolu.



16 komentářů:

  1. Ahoj Evi,lupa je krásná.Taky jsem tuhle byla na očním a mám brýle na dálku.měj hezký den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Evi máme stejný problém--také už špatně zaostřuji a už 4 roky se mě nedařilo paní doktorku přesvědčit že je opravdu potřebuju :o) a minulý rok se mě to povedlo--mám ty nejslabší a musela jsem slíbit že je budu používat opravdu jen v nouzy-třeba při čtení titulků u filmu :o))
    A lupa je úžasná--také na blešky mršky písmenka tu jednu doma mám---ale ta není tak krásná jako ta tvoje ...
    měj se moc hezky
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si budu muset ještě počkat:-)

      Vymazat
  3. Nádherný úlovek a praktický!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi lupa je krásná ... a splní daný úkol :))) .Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, nádherný kousek, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, ta teda je .......krásná :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to byla láska na první dobrou:-)))

      Vymazat
  7. Evičko, lupa je opravdu krásná, jen nevím, jestli by ses neměla poohlédnout po jiném lékaři, když najednou nepřečteš něco, co dříve ano... Ten můj to věděl dřív než já sama.
    Hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem byla u 3 :-). Prý to není vada na brýle :))))

      Vymazat
  8. Evi, také ještě nemám brýle a naštěstí na blízko vidím. Ale musím napsat, že lupa je krásná a je to úžasný designový kousek..mooc se mi líbí..navíc teď je parůžky v kurzu v jakkémkoli provedení( pokud se nejedná o mužské provedení:o)) a tohle nemá chybu..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vystihla jsi to naprosto přesně:-))

      Vymazat