úterý 14. dubna 2015

Se značkou D E S I G U A L jsem se poprvé setkala na Kanárských ostrovech v roce 2009. 
Když jsem vstoupila v Las Palmas do obchodu D. byla jsem nadšená a od té doby mě tato značka stále baví:)...... ve vlnách, kdy "barevné " období střídá období jednobarevné.
Kromě oblečení se mi líbí jejich tašky, kabelky, šátky, peněženky a taky jejich náramky. Jeden zrovna přibyl do mé sbírky.




10 komentářů:

  1. Vypadá svěže a optimisticky, ideální pro toto období... :-)
    Měj se, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červenou moc nemusím, ale padl mi do oka:)

      Vymazat
  2. Evi se ti nedivím--je opravdu krásný :o)
    Měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, popravdě - tahle značka je na mě moc barevná, ale jak je vidět, nechala jsem se odradit a nedívala se pořádně - ten náramek je totiž parádní.
    Hezký podvečer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se tam najdou i umírněnější kousky:)

      Vymazat
  4. Krásný a hodí se ti k nové bundě s kabelkou :))) Šárka

    OdpovědětVymazat