pondělí 6. dubna 2015

Velikonoční cestování....bez mobilního signálu:-)

Aprílové počasí, vajíčka, velikonoční dekorace, relax, pohoda....a o to nám šlo......dobít baterky, zapomenout na všední starosti a vyčistit si hlavu.


 1. PIRNA

je vstupní branou do Českosaského Švýcarska.
Město na Labi, které nás nadchlo svou starou částí a poklidnou atmosférou.













2. pevnost KONIGSTEIN nabízí úžasné výhledy do okolí, studnu hlubokou 152 m....
V Evropě jedinečná, impozantní pevnost. Na ploše 13 fotbalových hřišť se nachází více než 50 historických objektů a rozsáhlá plocha zeleně.





3.TERMÁLNÍ LÁZNĚ TOSCANA

O lázních jsem psala už ZDE
Tentokrát jsem zapomněla fotit, tak jsem si vypůjčila 2 fotografie na webu.





16 komentářů:

  1. Tak tomu říkám super prožité Velikonoce. Přesně moje gusto! Také jsme výletili, ale letos jen zlehka. Měj se fajn, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, já se musela nadechnout.-))))

      Vymazat
  2. Nádhera, to bych si nechala líbit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to třeba :-) člověk se musí občas nabít.

      Vymazat
  3. Moc hezké Evičko! Před pár lety jsme měli hodně podobné Velikonoce - Míšeň, Drážďany, Moritzburg...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle kraji se mi moc líbí. Jezdím tam ráda :-) hezký sváteční podvečer. Eva

      Vymazat
  4. Evi, děkuji za krásnou velikonoční fotoreportáž.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :-) hezký večer.Eva

      Vymazat
  5. Evi, asi bych měnila:o)..výletování by se mi vážně líbilo..Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím :-))) měli jsme dobrý nápad.

      Vymazat
  6. Parádní dovča podle mýho gusta! A ty termály... Ty se máš!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, měli jsme se opravdu fajn:)

      Vymazat
  7. Parádní cestování .... Šárka

    OdpovědětVymazat