pondělí 20. dubna 2015


Kuchyňský koutek v novém....

Nový obal na MIXIT  ...moji oblíbenou snídani najdete tady .
Nový obal na JAR...inspirace  u Jany a u Kamily..... snaha byla, ale nějak jsem to nevychytala. Nejdříve nastříkáno stříbrný sprejem....barva  samozřejmě stekla dolů......  musela následovat oprava stříbrným lakem na nehty...
 No nic moc:-(..představa byla úplně jiná.





16 komentářů:

  1. Náhodou super! A hlavně, je to tvoje dílo :-)
    Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíše snaha o nějaké dílo:-))

      Vymazat
  2. Evi, ta lahvička na jar je krásná. Je od něčeho nebo koupena tak volně? Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od nějakého potravinového doplňku:-)

      Vymazat
  3. Evi povedlo se vypadá to hezky :o)
    Také roky už jar přelévám--já mám takovou keramickou levandulkovou dozu s pumpičkou :o)
    Měj krásný den...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho moc nepoužívám....mám ho spíše na dekoraci:-)

      Vymazat
  4. Mixit si kupuje dcera , tak tu nějaké futrálky také mám . Jen je ještě schovávám , zatím jsem pro ně nenašla náplň. A jar mám stále ve vysouvací skříňce kde mám chemii . Nový obal neřešíme ... spíš u nás jede myčka . Ale díky za dobrý tip . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás taky myčka jede, jar je na dekoraci:)Obaly od mixitu nosím učitelkám do školy. Tam se hodí vždycky:)

      Vymazat
  5. Milá Evi, Mixit je i má oblíbená snídaně..obaly od nich také využívám..většinou z nich mám vázy, nebo dózu na vánoční perníčky..a na jar jsem si koupila už dávno takovou nádobu:o), ale super nápady..Já jsem takový sběrač všech možných lahviček a krabiček:o), pořád mám pocit, že se to někdy hodí..občas pak dojde na to, že to hromadně vyházím:o))..měj krásné pondělí..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly většinou nosím holkám do školy....taky schovávám a když mě popadne, vyhazuji raz dva:-)))

      Vymazat
  6. Evi, moc hezké zákoutí! Kouzelná retro barevnost!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a milý komentář :)

      Vymazat