neděle 5. dubna 2015



Mám ráda jednoduché a stylově čisté věci, žádnou přeplácanost a kýč.
A touto zásadou se řídím i při dekorování bytu.

Na poslední chvíli jsem si udělala do obývacího pokoje tento věneček.
Použila jsem na něj drát, břečťan, provázek, stužky, vajíčka z tvrdnoucí hmoty a starý rám z obrazu.








..... a do kuchyně na nástěnku papírová vajíčka





Užijte si letošní Velikonoce !!!!
Hody, hody doprovody...připravte se na koledníky, nasávejte slavnostní náladu, vychutnejte si jarní hodování u prostřeného stolu, vyslyšte volání přírody...ať je vaše oslava Velikonoc se vší parádou !




18 komentářů:

  1. Krásné velikonoce, užij si je! Výzdobu máš přepěknou. Já trošku toho kýče občas asi potřebuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milou pochvalu :-)))....výzdobu mám a přitom nejsem vůbec doma :)))

      Vymazat
  2. Milá Evi, krásné Velikonoce, udělala jsi parádní věnec.. s tím rámem je to úžasné.. Užijte si svátky...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Inko, užijte si Velikonoce :-))) my cestujeme, pak dám o sobě vědět.

      Vymazat
  3. Moc hezké, já Velikonoce moc neprožívám, beru je spíš jako svátky jara. Ale protože moc ráda čančám, tak nějakou výzdobu taky dělám, ale jinak ani ň. Měj se krásně a užij si volno, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko , já taky ne ..: dokonce jsem odcestovala pryč.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky Ajko.... Hezké Velikonoce.

      Vymazat
  5. MOC HEZKÁ DEKORACE.
    POHODIČKOVÉ JARNÍ SVÁTKY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. MOC HEZKÁ DEKORACE.
    POHODIČKOVÉ JARNÍ SVÁTKY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a přeji krásné Velikonoce :-)

      Vymazat
  7. Krásné, jednoduché a příjemné a ten zajíc, jo ten se mi líbí moc :o)
    Veselé Velikonoce
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajíc - černá a zlatá fixa :-)))... Hezké Velikonoce :-))

      Vymazat
  8. Evičko, máš to moc krásné !!!!! Přeji ti veselé Velikonoce !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, i u vás krásný zbytek Velikonoc :-)

      Vymazat
  9. Elegantní zdobení a moc hezké přání!
    Evi, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, i vy se mějte moc hezky a užijte si zbytek Velikonoc :)

      Vymazat