čtvrtek 16. dubna 2015

Mám ráda vůně a přiznávám, že mám velkou spotřebu. Nejsem věrná jednomu parfému....často je střídám a objevuji nové.
Tentokrát mému nosu začala libě vonět nová toaletní voda GUESS DARE. Sofistikovaná, provokativní  vůně.
Zaujala mě samotná dřevitá vůně, flakónek s originálním přívěskem této značky i cena.

Jak jste na tom s vůněmi vy?
Jaký parfém je váš oblíbený?






10 komentářů:

  1. Evi, super kup! Já vůně miluju, ale jsem trochu konzerva a tak vždycky, když mi mou oblíbenou přestanou dělat, jsem z toho vedle. Ale teď mám Chanel Coco a Chanel Mademoiselle a ty miluju přímo vášnivě. občas, když z někoho cítím krásnou vůni, mám nutkání ho zastavit a zeptat se, čímže to tak nádherně voní... :-)
    Tak krásný voňavý den přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Coco Mademoiselle je i můj oblíbený:-)

      Vymazat
  2. Já jsem voňavková, moje zimní stálice je Eden od Cacharel, letní Blue Light od D&G a k tomu sem tam nějaká novinka. Naposledy béžová Chloe. Tu tvou si zajdu očuchat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky svoje stálice ... Ale někdy je změna prospěšná :-))

      Vymazat
  3. Evi, tuhle EDT neznám, zajdu si přivonět...
    Moje vůně je Coco Chanel Mademoiselle, teď mám Cherie od Diora - prostě klasika. Ale ráda zkouším nové :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, voňavka vypadá moc krásně...I já miluju vůně..V zimě používám často Angel od Thiere Mulger,z jara kolínskou BVLGARI zelený čaj, od Lancomu La Vie Belle a ještě moc a moc jiných:o))..ráda zkouším i nové vůně...Měj se moc krásně a užívej si vůní:o) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já měla několikrát anděla:-))))....ty další neeee....momentálně trávím den opět na pc školení. Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  5. Evičko,tuhle vůni neznám,ale jestli máš ráda Coco M.,tak jsme na stejné voňavé vlně😊Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si myslím i já:-))) Hezký víkend. Eva

      Vymazat