úterý 17. března 2015

Březnový podvečer a nicnedělání:-)
Zatím to u nás na jarní výzdobu nevypadá.

Svítí nám stále světýlka na stole.
(čekám totiž až dojdou baterie)

Co vy? Už si dekorujete jarně bydlení?



16 komentářů:

  1. Evo, ten polštář ve tvaru hvězdy- nádhera. Je to tvá vlastní výroba? Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, na výrobu bych si fakt netroufala :-))) koupila jsem ho v německých slevách.

      Vymazat
  2. Příjemná atmosféra! Já dekoruju tak nějak pomalu, zatím nic vyloženě velikonočního, spíš jsem "odvzdušnila" byt:). L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, mě Velikonoce taky neberou.

      Vymazat
  3. Evi, zrovna dneska budu mít jeden příspěvek..zatím jen koutek v bytě..Dostala jsem od švagrové takovou véééélikou umělou květinu a tak jsem ji zasadila do jarní dekorace..Máš to moc krásné,,takové příjemné..Měj krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpoledne trávím v tichu u kafíčka :-)))
      Těším se na tvůj příspěvek.

      Vymazat
  4. Evi, je u Tebe moc příjemně a útulně.Moc Ti děkuji za milou návštěvu u mě a přání.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, příjemné teplo dýchá z tvých fotek. Já už trochu zdobím, umyla jsem i pár oken, osázela truhlíky a terasu jarem, ale ta světýlka mi tu taky svítí, myslím, že baterky jen tak nedojdou :o)
    Hezký večer, Helena..


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer Heli i tobě :-)))... Tak já jsem úplný barbar.Asi mám jarní lenoru :))))

      Vymazat
  6. Evi já taky velikonoce nemusím . Zajíci a kuřátka v dekoracích mě moc neberou . Jen nějakou kytičkou osvěžím stůl a toť vše ...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, u nás to bude podobně:-)))

      Vymazat
  7. Jůůůů tady je ale krásná pohoda :o)
    Evi měj se krásně...
    Martina

    OdpovědětVymazat