pátek 13. března 2015

Moc jsem nenarostla a stejně tak to mám i se svojí nohou. Mám ráda pohodlné boty, ve kterých můžu být celý den. Ale někdy chci být i "velká" a nosit boty na podpatku. A tady nastává problém : ( Sehnat padnoucí pohodlné boty v mé velikosti a za rozumnou cenu je opravdový kumšt.
A když nějaké takové objevím, strašně jásám.

Můj nový objev. Sleva 50% .
Co na ně říkáte?





25 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Hned jsem věděla, že je musím mít:-)) hezký víkend. Eva

      Vymazat
  2. Jsou parádní - měla jsem takové z modré rifloviny a moc jsem se v nich nachodila, protože byly pěkné a přitom pohodlné. Tak přeji pohodlné a elegantní ťapání. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na to ťapání těším. Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  3. Ak to je velkost 35, tak si mala vziat rovno dva kusy...tiez sa trapim s popoluskinou velkostou noziciek...su perfektne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, budu na tebe myslet příště. Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  4. Jsou parádní! Akorát spíš do sucha a ne do vodičky ...:-)) Já mám taky ráda tento druh botiček, jsou pohodlné a přitom vypadají na noze moc pěkně. Tak pa Evi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, splňují všechny mé požadavky. Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. jsou krásné Evi! A každá bota je hezčí ve velikosti 36 než 41 :-) Mám taky pidi nohy a jsem za to ráda! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatko, když už ty boty seženu , tak jsem tak ráda za popelčí nohu. Hezký víkend.

      Vymazat
  7. No super! Vypadají perfektně. Doufám, že ti pásky nebudou klouzat z paty. Jinak klínek je velmi pohodlný, může být klidně i vysoký a vůbec to nevadí.
    Tak ať se ti dobře nosí.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufám, že nebudou .... Doma už proběhla módní přehlídka. Hezký víkend.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Šárko, to byla láska na první pohled:)))

      Vymazat
  9. Evi, jsou úžasné..už je vidím, jak padnou i k té kabele z Nily...já mám opačný problém..nohu jako slon:o)) a to je taky občas problém, takže buď ráda za svou pidi nožku, to je vážně hezčí..Byl to výborný kup! Měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, hezký víkend i tobě :)). Mám z nich velkou radost. Doufám , že mi v nich nebudou bolet nohy.

      Vymazat
  10. Evi, ty vypadají hodně dobře! A hlavně - ta příprava na novou sezónu, to já budu zase koukat, že už je teplo :o) Máš pravdu, najít celodenní botky, aby ženské večer nožky neupadly, to je velký kumšt :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, já brzo odjíždím na jarní dovolenou, tak se pomalu chystám;))
      Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  11. Evi, co na to říkám...dobrý kup, ne výborný. Já zase narostla a nosím botky nízké :o)
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, hezký víkend i tobě:-) mám z nich radost a doufám, že mi budou i dobře sloužit. Eva

      Vymazat
  12. Evi, jsou Ú.Ž.A.S.N.É !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doufám, že se budou i tak úžasně nosit :-))

      Vymazat
  13. Evi,jsou super!Já mám podobné a už se těším,až si je obuju😉.Monča PS:Ať se Ti v nich hezky chodí!

    OdpovědětVymazat
  14. Díky , taky se na ně těším :-))

    OdpovědětVymazat