pátek 27. března 2015

Protea

Když jsem byla na Madeiře, tyhle krásné květiny tam rostly všude jako plevel.Ani nevím proč, ale žádnou jsem si tenkrát nepřivezla.... ale stále jsem si na ni pomýšlela.
Minulý týden jsem ji objevila v našem květinovém krámku.

Protea dostala jméno po bohovi Proteovi, který měl stejně jako tento rod proměnlivou podobu.




14 komentářů:

  1. Jeden květ a tolik krásy!!!! Hezký víkend, Evi, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě Klárko krásný víkend:-)

      Vymazat
  2. Krásná, v květinářství jsem si jí ještě nevšimla. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ni narazila taky poprvé .Hezký víkend i tobě.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Existuje několik druhů.Tahle se nedá sušit.

      Vymazat
  4. Evi, vypadá přímo božsky..asi proto to jméno..a listy má jak bobkový list:o)..Měj nádherný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu .Též přeji hezký víkend a užije si jarní trh.

      Vymazat
  5. Evi ta je nádherná :o)
    Měj krásný víkend.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, jsou moc krásné! Mám jich pár, dostala jsem je sušené ve vazbě a netušila jsem, jak se jmenují. Děkuji za info a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, to máš asi jiný druhý. Tahle se usušit nedá. Jakmile oschne, tak opadá.
      Hezký vikend. Eva

      Vymazat