neděle 15. března 2015





Šatičky s kapsami z nejobyčenějšího krámku, který u nás je . Kvalita asi nebude nic moc, ale chvilkovou radost mi udělají.
Už taky chystáte výbavu na teplé dny?

14 komentářů:

  1. Hezké barvičky...No při pohledu do zrcadla se léta trochu děsím...chacha...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že stejný problém máme všichni ;))))

      Vymazat
  2. Já jsem výhradně zimomilka, já si užívám kožíšky, kabátky a sáčka - ale pár let už nás tady zima míjí. Na teplé dny se vůbec netěším, čímž ti ovšem nechci kazit radost z parádního nákupu. Botky jsou také moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám osobně taky raději zimu, ale se sluníčkem !!!!!

      Vymazat
  3. Opět nemohu říct nic jiného..Krása..pěkně sladěné, šaty a ještě s kapsami..ach a ty boty..jééé..moc se mi líbí..umíš hezky nakupovat..krásnou neděli..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se na tu dovolenou a vše jsou úlovky ze slev nebo za málo peněz:)))
      Včera jsem pokoupila jarní věci se sousedkou v Praze. Nákupy se vydařily,ale o tom zas někdy jindy :))))) hezkou nedéli. U nás zase prší, tak jsem se pustila do většího úklidu.

      Vymazat
  4. Parádní šatičky, brejličky, botičky - Evi, ty mě vyženeš do obchodů :o)
    No už jsem taky něco pokoupila, nádherné žabky od Clarks a aktuálněji bundičku na jaro :o)
    Užij si neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vyrazila včera se sousedkou ( už snad naposled:)))) a taky už mi visí nová jarní bundičku ve skříni :)
      Nakupuji téměř všechno ve slevách. Obchody na zlevněné zboží stále lákají. Tak jsem včera kvůli tomu trochu provětrala skříň, aby bylo místo na nové úlovky.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To teprve budu:-))) čekám na sluníčko.

      Vymazat
  6. Evi úžasně sladěné :) Budeš kočka :o)
    ... ty botky jsou fakt skvělé :o)
    měj se Evi hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martí .... I ty se měj moc hezky. Eva

      Vymazat
  7. Ahoj Evi,moc pěkně jsi nakoupila.Já už jsem si taky koupila nové botky a baloňáček a čekám až přijde to teplo.Měj se moc krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky čekám na sluníčko :) ale dneska tu máme zase pěknou zimu.

      Vymazat