neděle 29. března 2015

Příprava na Velikonoce aneb aby mě nepokakal beránek :-)
Dobrý důvod, jak si pořídit něco nového do šatníku a udělat si velkou radost.
Letos splněno :-))
Co vy ?????




20 komentářů:

  1. Parádní outfit, šátky miluji. Myslím, že mám ve skříni něco, co jsem ještě na sobě neměla, možná to má i visačky... Tak hezkou Květnou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě by se určitě taky takový kousek našel :-)))
      Krásnou neděli. Eva

      Vymazat
  2. Super vohoz, na šátky jsem maniak, nosím je i v létě..Hezkou neděli..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já taky .... Moje nejoblíbenější část šatníku. Mohla bych je prodávat. :-)

      Vymazat
  3. taky splněno a jedu taky na modré vlně :-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moje letošní jarní i letní barva :-)))

      Vymazat
  4. Evi, super, na jaře to prostě chce nějaké novinky, to je jasná věc. A co se týká šátků, musím se smát, další z mých úchylek.... :-)
    Měj se krásně jarně navzdory tomu, co je za okny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takovou úchylku má asi kdekdo :-)))
      Hezkou neděli. Eva

      Vymazat
  5. Evi, skvělý střih a nádherná barva. Šátek působí jakoby z modrotisku (modrotisk miluji). Máš dobrý vkus :-) !!! Ať se ti v tom dobře chodí, měj se pěkně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, díky moc :-)))... Přeji krásnou neděli. Eva

      Vymazat
  6. Evi, opět můžu jen a jen pochválit..Krásné oblečení..moc se mi líbí..Mimochodem s těmi šátky to mám stejné, někdy tu sbírku nafotím:o))..měj krásnou neděli..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, díky za pochvalu :-))))....včera jsem objevila úžasné kousky v Německu .... Ale už se musim krotit:-))))

      Vymazat
  7. Evi skvělý kup :o)
    Já zatím mám nakoupeno jen pro Justýnku a Rozárku aby je beránek nepokakal-ještě musím honem do šatníku pořídit něco hezkého mě a Klárce :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se Martí musí:-)))
      Hezký týden. Eva

      Vymazat
  8. No nádhera! Budeš fakt kočka Evi a nepokakaná :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, ještě kdybych zhubla, pak by to bylo ok:-)
      Hezký týden. Eva

      Vymazat
  9. Evi, moc krásné kousky a pěkné barvy...super výběr.
    Pohodové dny, Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, mám takové barevné vlny :-) a teď je zrovna ta modrá.... Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Evi, já mám také splněno a hádej, jaká barva zvítězila? Stejně jako u Tebe - modrá:-) Podělím se v dalším příspěvku. Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se těším na tvoji modrou inspiraci :-)

      Vymazat