pondělí 23. března 2015

Velikonoční inspiromat

V jaké barvě budou vaše letošní Velikonoce?









22 komentářů:

  1. Pěkné, jemné, já chci letos taky ladit do růžova, snad poprvé v životě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě nejsem rozhodnutá....máme doma oranžovou podlahu a k tomu růžová neladí.

      Vymazat
  2. Krásné inspirace Evi, ti tlustí zajíčci nemají chybu :)) Já to letos vidím zeleně ;) plus černobíle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, já nevidím ještě vůbec nic :-))))

      Vymazat
  3. Krásná inspirace Evi. Koukám, že to u vás bude asi do růžova :) My o velikonocích jedeme na dovolenou, tak nad dekoracemi letos nepřemýšlím, ale jak vidím tyhle fotky, tak mi to docela chybí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám , že na Velikonoce tak zmizíme někam pryč:-)

      Vymazat
  4. Tak já letos opět bílé ladění , ale jen tak jarně . Nic velikonočního . S manželem jedeme na Velikonoce tak trošku relaxovat :))) . Už aby to bylo .... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to proběhne taky lehce :-))))

      Vymazat
  5. Pro velikonoce mám nejraději žlutou. Ale i pestrost barev není špatná, hlavně, aby už bylo teplo :-) Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na Velikonoce snad má být krásně:)

      Vymazat
  6. Krásná inspirace Evičko! Už mám skoro hotovo, ještě věnec na vchodové dveře a pár maličkostí. Vsadila jsem na bílou s jemně zelenou. A petrklíče, hyacinty, narcisky, tulipány, modřence....:o)
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás doma taky není nic moc :-)))) ale kytičky ty tu musím mít :-))momentálně mi tu rozkvétájí žluté hyacinty.

      Vymazat
  7. Inspirace je přesně taková, jaká se líbí mně. Já toho doma taky moc mít nebudu..všechno zítra a ve středu odvezu a prodáme..co neprodáme, tak děláme s dětmi Bingo a oni zbytek vyhrají a odnesou si domů..Jsem zvědavá, co vytvoří rodiče..určitě nafotím:o)..hezký večer..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na tvoji inspiraci.
      Bingo - to je super nápad.
      Hezký večer. Eva

      Vymazat
  8. Mně se moc líběj ty skleněný závěsný vajíčka... Letos to u nás bude asi co dům dá:). Uvidíme, s dětma je to barevnější. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně Luci :-))).... Ale chtějí prostor.

      Vymazat
  9. Evi, nádherná inspirace! Děkuji a přeji krásné jarní dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě Klárko.... hlavně ať už je konečně teplo a slunečno ;)

      Vymazat
  10. Evi děkuju za krásnou inspiraci :o) měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty taky Martí a přeji krásné velikonoční tvoření :-)

      Vymazat