sobota 21. března 2015

Háčkovaná velikonoční vajíčka
Z fólie vystřihnout tvar vajíčka, propíchnout do tvaru  pravidelné dírky a pak už jen háčkovat :-)







14 komentářů:

  1. Evi, krásná moderní dekorace. Krásný víkend, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikonoce nemusím :-)))... ale někdo mě asi nakazil ;))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak s tím nepomůžu. Dostala jsem to jako dárek :)

      Vymazat
  3. Evi, to je krása..to musím vyzkoušet. Vajíčka vypadají moc krásně..Ještě jsem neokomentovala ty úžasné věcičky z cizích krajů..to jsi pořídila všechno na té výstavě cestovek? Doufám, že sis vybrala i nějakou úžasnou destinaci..škoda, že si nemůžu přát tip na dovolenou..já už to mám jasné:o)..Krásnou neděli..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký víkend Inko, vše je z cestovek :-) chodím na veletrh moc ráda, má to tam moc hezkou atmosféru. Já bych jela kamkoli:-)))

      Vymazat
  4. To jsou nádherná vajíčka!!! A já velikonoční výzdobu vůbec nestíhám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji dostala, takže stíhám :-))))

      Vymazat
  5. Evi, to je velká paráda a hotové raz dva! Super!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raz dva ???? Hihi já bych to páchala celou věčnost:-))) hezkou neděli. Eva

      Vymazat
  6. Evi, ty vajíčka jsou báječný nápad, vypadají moderně jako malá zrcátka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem z milého dárku velikou radost :-))) ve váze vypadají krásně.

      Vymazat