středa 25. března 2015

Po dlouhé době jsem zašla do sekáče a objevila jsem tam tento polštářkový skvost.
S koupí jsem vůbec neváhala.
Hned jsem ho viděla u nás doma.







16 komentářů:

  1. Tak to je úlovek! nádhera! můžu se zeptat, odkud máš ten polštářek s pírkem? díky a hezký den! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatko, z loňské velikonoční výstavy v Olovnici (Brejníkův mlýn) :-)

      Vymazat
  2. Evi, tak to je teda nádherné. Krásná secese. Taky bych neváhala. Opravdu skvělý úlovek. Měj se pěkně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem z něho velkou radost.
      Láska na první pohled:-)

      Vymazat
  3. Krásný polštář , já taky občas sekáč kvůli podobným skvostům navštívím . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už pomalu není kam do sekáčů chodit :-)) A je to velká škoda.

      Vymazat
  4. Nádherný úlovek!A moc mu to u vás sluší! Věra .-)

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to je tedy úlovek! Já nebyla v sekáči snad sto let...
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jdu tak 2x za rok :-) u nás je jeden jediný a málokdy tam něco je.

      Vymazat
  6. Evi, ten tedy je! Pravdou je, že se v sekáči občas objeví krásné kousky..Měj prima večer..Zjišťuji to vyřazení deváťáků..myslím na Tebe..napíšu..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Inko za pomoc :-) přeji též hezký večer.

      Vymazat
  7. Tak to se ti Evi nedivím nechat ho tam by byla velká škoda :o)
    Měj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Viď? Už tady na něm relaxuju :-)))

    OdpovědětVymazat